Logo

Monitorizare si Interventie PP Protect Security | Servicii integrate de securitate

      Acest tip de serviciu este destinat conform art. 2 alin. 1 potrivit legii 333/2003, tuturor unităţilor care deţin bunuri, valori şi suportul de stocare a documentelor, a datelor şi informaţiilor cu caracter secret de stat, iar conform art. 2 alin.2 prevede că persoanele fizice pot apela pentru protecţia personală la serviciile unor societăţi specializate de pază şi protecţie, în condiţiile prezentei legi. 
Societatea noastră dispune de cele mai moderne şi complete sisteme de monitorizare şi intervenţie.
Acţionăm în cel mai scurt timp pentru soluţionarea tuturor tipurilor de alarme, petrecute la sediul beneficiarului  (efracţie, panică, sabotaj, incendiu, cădere reţea, intrare - ieşire în incinta obiectivului  păzit).
    Dispeceratul şi intervenţia stă la dispoziţia beneficiarilor 24 din 24, 365 de zile pe an.

     Dispeceratul nostru este dotat cu softuri de ultima generaţie, recent upgradate. Softul utilizat fiind SecurityBIT.

     Monitorizarea sistemelor de alarmă este activitatea principală a dispeceratului, ţinând în permanenţă legătura cu echipajele de intervenţie, pentru situaţia de urgenţă semnalată. 
În prezent avem în portofoliu un număr de peste 3900 de obiective dintre care 2000 persoane juridice, 1900 persoane fizice  în regim de monitorizare şi intervenţie, din Municipiul Cluj + zonele limitrofe.
     Dispecerii profesionişti asigură receptarea in timp real a semnalelor de alarmă la efracţie de la beneficiarii conectaţi la dispecerat şi transmit prin 3 modalităţi:

  •  telefonic
  •  staţie emisie-recepţie
  •  navigator online către echipajele de intervenţie

        Intervenţia se asigură prin 8 autoturisme dispuse în cele 8 centre zonale cu ehipaje formate din agenţi bine instruiţi şi dotaţi, pregătiţi profesional şi cunoscători ai modurilor de acţine în toate situaţiile.

Prin sistemul de dispecerat şi echipajele de intervenţie întreţinem o colaborare constantă cu organele de poliţie, şi ne preocupăm de soluţionarea evenimentelor până la capăt.
Abonaţii care au ales serviciul nostru sunt împărţiti pe zone, acestea putând fi vizualizate de dumneavoastră pe harta de mai jos, fiecărei zone fiindu-i distribuite unul din cele 8 echipaje de care societatea noastră dispune.